Home Sweet Home - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

16 Augustus 2014 | Nederland, Hoorn

Hola!!

Nadat we uit Samara zijn vertrokken kwamen we met de shuttle bus aan in Santa Teresa. Het hostel waar we een reservering hadden stonk dus na 1 nacht (verplicht) zijn we naar een bungalowtje vlak bij het strand gegaan. Santa Teresa is prachtig! Mega hoge golven naast prachtige natuur. Op zaterdag zijn we naar een fullmoon party geweest op het strand. Ontzettend gezellig totdat.... ik de 3 weken oude camera van Nathan in het zand liet vallen :-( zand in de lens, camera buiten gebruik. Weg pret! Onwijs balen maar de volgende dag toch de knop weer omgezet. Na 3 nachten in Santa Teresa gingen we met de bus naar Montezuma. Wat een rit! Laat ik het zo zeggen... ik wou dat ik mn sportbh had aangetrokken. We hobbelde in de bus ALLE kanten op en een herrie!!! Uiteindelijk kwamen we gelukkig heelhuids aan bij ons hostel. Onze kamer keek, tussen de bomen door, uit op zee. In die bomen klimmen, springen en vliegen de aapjes voorbij. Nathan heeft hier weer gesurfd en heeft een waterval beklommen. Ik lag op het strand want had me die avond ervoor verstapt. De laatste avond in Montezuma zijn we (veel te luxe) uit eten geweest in een resort aan het strand.

Gister sliepen we in Alajuela 4km van het vliegveld. We hebben een goede vlucht gehad en nu zit onze trip er al weer op... het was weer heerlijk en ik hoop dat jullie gezellig met ons mee hebben kunnen lezen. Vandaag 12:15 NL tijd landden we waarna we als vanouds weer in 1x door kunnen naar de kermis in Hoorn. Dinsdag (na lappendag) moet er weer gewerkt worden.

Tot de volgende keer ;-)

Pura Vida en liefs
Nathan en Marjolein

(Foto's zijn wat onscherp want ja... die moesten met de telefoon gemaakt worden.)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoorn

Marjolein

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 22296

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Sri Lanka

25 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

3 weken Costa Rica

23 Juli 2013 - 16 Augustus 2013

3,5 week Bali & Lombok

29 Juli 1988 - 16 Augustus 2010

Landen waar ik ben geweest

11 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

4 weken Thailand

05 Juli 2008 - 23 Augustus 2008

Zuid-Afrika

Landen bezocht: