Let's go - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu Let's go - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu

Let's go

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

15 Juli 2015 | Nederland, Limmen

Morgen vertrek ik samen met Amanda voor 3 weken naar Sri Lanka. 2015 ging voor ons beide niet lekker van start, maar we zijn sterk en gaan ook deze reis samen aan.

Dat we maar veel mooie herinneringen samen kunnen maken Aman! Maar volgens mij hoeven we ons daar geen zorgen om te maken ;-)

• 15 Juli 2015 - 21:22

Corrie:

Hoi Marjolein,
    Dank voor je lieve berichtje . Ik wens jullie een hele mooie reis en geniet er saampjes van

• 17 Juli 2015 - 10:54

Liefs, Paula & Jaap

• 21 Juli 2015 - 20:48

Nico & Cecilia:

Hi Marjolein,

We wilden al eerder op je verhuisbericht en je voorgenomen vertrek naar Sri Lanka reageren.
    Maar ja, gepensioneerd he, dus druk, druk, druk. Afgelopen zaterdag voor het eerst met Teun in de tuin gebarbecued. Hij liep wel dwars door onze net geplante lavendel, maar dat leren we hem nog wel af. Het gaf wel wat extra aroma. Hij geurde lekker.

We hebben je verslag gelezen. Pasten die kinderen niet in het handbagagerek ;-)).
    Wij wensen je (samen met Amanda) een heel mooie reis.

Liefs, Nico & Cecilia