Bedankt! - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu Bedankt! - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu

Bedankt!

Door: Marjolein Winder

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

02 September 2008 | Nederland, Limmen

Hoi Allemaal!

Ondertussen ben ik alweer 10 dagen thuis.

Bij aankomst op Schiphol stonden Mam, Hanneke, Saskia en Nathan mij al op te wachten. Fijn om ze allemaal weer te zien. Daarna snel naar de winkel gereden, want m'n lieve vader had ik natuurlijk ook gemist. Ook Dennis kwam even gezellig koffie drinken. 'S avonds gezellig met z'n alle gegeten. Verhalen verteld, souvenirs uitgedeeld en vooral veel gekletst.

Veel mensen zeggen: het zal wel raar zijn om hier nu weer te zijn, maar eigenlijk voelt het allemaal weer vertrouwd en pas ik gewoon weer in het Nederlandse leventje. Ik moest ook wel, want zondag ging ik gelijk naar het feest hier in Limmen en over anderhalve week is het kermis... HEEL VERVELEND ALLEMAAL;-)

Lieve allemaal! Ik wil jullie bedanken voor alle leuke reacties en berichtjes naar aanleiding van mijn verhalen.

Ik zou zeggen...
Sawebona! En tot de volgende keer!

xxx
Marjolein

  • 02 September 2008 - 14:15

    Saskia:

    hallo blij dat je weer thuis bent hoor
    dikkek kus je zus en zwager

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 22318

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Sri Lanka

25 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

3 weken Costa Rica

23 Juli 2013 - 16 Augustus 2013

3,5 week Bali & Lombok

29 Juli 1988 - 16 Augustus 2010

Landen waar ik ben geweest

11 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

4 weken Thailand

05 Juli 2008 - 23 Augustus 2008

Zuid-Afrika

Landen bezocht: