Laatste berichtje vanuit Zuid-Afrika - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marjolein - WaarBenJij.nu Laatste berichtje vanuit Zuid-Afrika - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marjolein - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje vanuit Zuid-Afrika

Door: Marjolein Winder

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

22 Augustus 2008 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hoi allemaal!

Hier nog een laatste berichtje uit zuid-afrika. Ditmaal vanuit Johannesburg, waar Sacha en ik onszelf getrakteerd hebben op een heerlijk luxe hotel! Compleet met bad, douche, minibar enz.

De afgelopen week in Durban was erg leuk. De laatste dag hebben we gesurfd en....het is gelukt!!!!
Na een paar golven is het me gelukt om op mijn plank te staan. Echt een kick! De golven waren (voor ons) hoog genoeg. Voor diegene die me niet geloven. Er staat 1 actie van mij op de video.

Van Durban zijn we naar Johannesburg gevlogen en het hotel waar we nu in zitten is net weer opnieuw geopend. Er lopen hier allemaal sjieke sjaakies rond, maar dat maakt ons niet uit! Wij lopen gewoon lekker op onze slippers door het hotel.

Vandaag voor de laatste keer naar de mall geweest waar we aan het begin van onze reis ook waren geweest. Helaas geen uitverkoop meer, maar dat is dan ook weer beter voor onze portomonee.

Het is nu 4 uur en over 7,5uur vertrekt ons vliegtuig. Om half 11 landen we!

Dus vanuit Zuid-Afrika, Johannesburg zeg ik:
De groeten!

xxxx
Marjolein

  • 22 Augustus 2008 - 14:17

    Saskia:

    daggggh dagghh daghhh afrikaantje tot de volgende keer maar weer in nederland. Dikke kus je zus en zwager

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 22348

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Sri Lanka

25 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

3 weken Costa Rica

23 Juli 2013 - 16 Augustus 2013

3,5 week Bali & Lombok

29 Juli 1988 - 16 Augustus 2010

Landen waar ik ben geweest

11 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

4 weken Thailand

05 Juli 2008 - 23 Augustus 2008

Zuid-Afrika

Landen bezocht: