Laatste berichtje vanuit Zuid-Afrika - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marjolein - WaarBenJij.nu Laatste berichtje vanuit Zuid-Afrika - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marjolein - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje vanuit Zuid-Afrika

Door: Marjolein Winder

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

22 Augustus 2008 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hoi allemaal!

Hier nog een laatste berichtje uit zuid-afrika. Ditmaal vanuit Johannesburg, waar Sacha en ik onszelf getrakteerd hebben op een heerlijk luxe hotel! Compleet met bad, douche, minibar enz.

De afgelopen week in Durban was erg leuk. De laatste dag hebben we gesurfd en....het is gelukt!!!!
Na een paar golven is het me gelukt om op mijn plank te staan. Echt een kick! De golven waren (voor ons) hoog genoeg. Voor diegene die me niet geloven. Er staat 1 actie van mij op de video.

Van Durban zijn we naar Johannesburg gevlogen en het hotel waar we nu in zitten is net weer opnieuw geopend. Er lopen hier allemaal sjieke sjaakies rond, maar dat maakt ons niet uit! Wij lopen gewoon lekker op onze slippers door het hotel.

Vandaag voor de laatste keer naar de mall geweest waar we aan het begin van onze reis ook waren geweest. Helaas geen uitverkoop meer, maar dat is dan ook weer beter voor onze portomonee.

Het is nu 4 uur en over 7,5uur vertrekt ons vliegtuig. Om half 11 landen we!

Dus vanuit Zuid-Afrika, Johannesburg zeg ik:
De groeten!

xxxx
Marjolein

• 22 Augustus 2008 - 14:17

Saskia:

daggggh dagghh daghhh afrikaantje tot de volgende keer maar weer in nederland. Dikke kus je zus en zwager