Officieel - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu Officieel - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu

Officieel

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

04 Juni 2008 | Nederland, Limmen

Hoi Allemaal!

Vanaf vandaag ben ik officieel aangenomen bij Score Foundation. Ik vertrek samen met Sacha met de eerste groep op 3/4 juli en wanneer ik terug kom weet ik nog niet, maar dat zal waarschijnl/ijk met de 2e groep zijn zo rond 18/19 augustus.

De dag na m'n zus haar ontzettend mooie bruiloft mocht ik om half 8 staan voor een kennismakingsweekend met de andere vrijwilligers. Het zijn allemaal sporters en precies mijn soort. Gek, Raar, maar toch wel hard werkend. De groep waarmee ik ga bestaat uit: Eline, Isolde, Monique, Rogier, Sacha en ik.

Ik zit in de provincie Mpumalanga. Heel grappig, want het ligt tussen Ermelo en Middelburg. Zie je? Zo ver is het helemaal niet ;-)
In welk gezin ik terecht zal komen weet ik nog niet, dit wordt pas kort van te voren bekend gemaakt.

19 juni is er een informatieavond, waar ik door m'n werk niet bij kan zijn, maar pap en mam gaan wel heen. Hierna zal ik waarschijnlijk wel te horen krijgen in welk gastgezin ik zit en op welke school ik ben ingedeeld. Wel spannend hoor! Ik hoop dat er kleine kinderen in mijn gastgezin zitten. Kan ik lekker met ze spelen en dansen.

Jullie horen snel weer van mij!

Liefs,
Marjolein

  • 04 Juni 2008 - 12:06

    Marlous Kuijs:

    Wow Marjolein, klinkt super allemaal!
    Aan de foto's te zien ga je het vast erg gezellig hebben daar!
    Geniet van de voorpret!

    Groetjes Marlous

  • 04 Juni 2008 - 14:10

    Zusje. ^__^:

    Coel ik wil ook mee. =D Stuur je me nog een kaartje? ='D Have fun.!!
    Xx. <321

  • 04 Juni 2008 - 16:39

    Genn Aka Kaal:

    Dell klinkt leuk! Kom je dan wel samen met Sasha in 1 gezin? Kuss Jenn

  • 08 Juni 2008 - 18:47

    2nd Mummy:

    eigk kan ik je zolang nie missen he
    wat nu?
    xxxxxx 2nd mummy

  • 09 Juni 2008 - 11:41

    Bert En Ans:

    Lijkt ons reuze gezellig. goed dat je de groep van te voren leert kennen, We blijven je volgen, succes met de voorbereidingen.
    kus!

  • 10 Juni 2008 - 12:14

    Grote Nicht Ottie :

    Volgens mij ga jij zo'n gave tijd tegemoed. Allereerst ziet het er heel gezellig uit... dat is al heel belangrijk. Ik denk echt een prachtige ervaring! Lekker genieten meid!
    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 22317

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Sri Lanka

25 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

3 weken Costa Rica

23 Juli 2013 - 16 Augustus 2013

3,5 week Bali & Lombok

29 Juli 1988 - 16 Augustus 2010

Landen waar ik ben geweest

11 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

4 weken Thailand

05 Juli 2008 - 23 Augustus 2008

Zuid-Afrika

Landen bezocht: