Vertrek + Aankomst - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu Vertrek + Aankomst - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu

Vertrek + Aankomst

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

20 Juni 2008 | Nederland, Limmen

Reistijden:

5 juli vertrek ik om 10.30 met een rechtstreekse verbinding naar Johannesburg Ik kom dan om 21.10 aan.

30 juli zal ik van Johannesburg naar Kaapstad vliegen om vervolgens tot 19 augustus de zuid-kust rond te trekken richting Durbain.
20 augustus vlieg ik van Durbain naar Johannesburg

22 augustus is het allemaal weer afgelopen en vlieg ik om 23.30 terug naar Amsterdam waar ik op 23 augustus om 10.20 aankom.

Wat ik in de tussentijd allemaal meemaak kan ik jullie hopelijk door middel van internet vertellen op mijn waarbenjij.nu

xxxies
Marjolein

• 20 Juni 2008 - 14:29

Reisbuddy:

spannend spannend spannend!!

het komt nu toch eindelijk heel erg dichtbij heb er super veel zin in!

word een reis die we niet snel vergeten

x je reisbuddy

• 20 Juni 2008 - 19:31

2nd Mum:

ha je reist gelijk met ons
    alleen wij nie zo ver als jij he
    xxxx

• 23 Juni 2008 - 06:50

Bert En Ans:

hoi marjolein
    Heel duidelijk wat je gaat doen en hoe je reist. Heel veel plezier en succes op je werkadres en alle goeds van ons.

• 26 Juni 2008 - 18:24

Arnold/ Ria:

Heel veel plezier geniet er van en doe voorzichtig. Arnold Ria Marieke en Marjolein

• 03 Juli 2008 - 09:27

Henny&fred&Dimitri&A:

Hallo marjolein,nog geen kriebels in je buik nu het moment naderd dat je aan de grote reis gaat beginnen. Wij wensen je vanuit het zeeuwse land heel veel plezier met de kinderen daar en een fantastische vakantie langs de zuid kust. Maar kom weer vol verhalen en gezond terug

.Heel veel liefs xxxxxx van ons allemaal.

we zullen je via deze site volgen geniet ervan samen met je maatje