Hoera Hoera Hoera! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marjolein - WaarBenJij.nu Hoera Hoera Hoera! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marjolein - WaarBenJij.nu

Hoera Hoera Hoera!

Door: Marjolein en Nathan

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

29 Juli 2010 | Thailand, Ko Samui

Er is er 1 jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat ben IK IK IK IK!:D

Hoi allemaal!

Hier weer een berichtje van ons! Gister avond zijn we gezellig naar een kroeg geweest om om 12uur mijn 22ste verjaardag te vieren! Het was super gezellig en we hebben de drank (iets te) rijkelijk laten vloeien.
Vandaag neemt Nathan me mee voor een verwendagje. Thaise massage, manicure en ik mag een jurk uitkiezen die ze hier dan op maat voor mij gaan maken.

Inmiddels zijn we op Ko Samui, een eiland aan de oostkant van Thailand.Er zijn hier veel gezellige barretjes, mooie stranden en heerlijk warm blauw water.
Afgelopen zondag zaten we nog in Phuket waar we een dagtrip naar Ko phi phi hebben gemaakt. VERSCHRIKKELIJK! hahaha. We moesten anderhalf uur heen op de boot, daarna mochten we snorkelen en kayaken op een plek waar veel boten heen gingen (het leek in het water wel alsof de titanic was gezonken, zoveel mensen) Daarna gingen we terug naar het eiland en hadden we een lunch en na de lunch vertrokken we weer terug naar de haven van Phuket. Behalve de toeristen zou je niet zeggen dat het zo verschrikkelijk was. Ik heb alleen 1 ding nog niet gezegd... Het regende pijpenstelen en het waaide enorm! Je kunt je dan wel voorstellen wat er gebeurt als je de hele dag op een boot zit. JUIST! Je wordt zeeziek. Door de regen moesten we op de terugweg binnen zitten en na 20 minuten begonnen de eerste mensen al lekkere geluiden te maken. Ik ben dus snel naar buiten gerend, want liever een nat pak dan nog ruim een uur in dat stinkhol. We hebben dus op de terugweg lekker buiten gestaan en ik kan de boot soms nog voelen. Helaas kan ik geen filmpjes op de site zetten, dus die houden jullie van ons tegoed als we thuis zijn.

Na die gezellige week in Phuket waar het weer niet echt mee zat zijn we dus met het vliegtuig naar Ko Samui gegaan. Hier hebben we de eerste dag wel al lekker weer gehad:D
We zitten nu in het drukke gedeelte, omdat dat wel leuk is als je jarig bent, maar morgen vertrekken we naar een iets rustiger deel van het eiland. Daar hopen we een bungalow(tje) met uitzicht op zee te kunnen regelen, voor niet al te veel geld, want het is hier duur! Veel rijke stinkerds in dit deel dus.

Nou mensen! Wij gaan er weer op uit!
Heel veel groetjes en een dikke zoen van ons!

Nathan en Marjolein

  • 29 Juli 2010 - 07:05

    Amanda:

    Hiepppppperrrrr de pieperrrrrrrrr in de gloriaaaa!!!
    Dikke verjaardagsknuffel van mijjj!! Sounds like the movie the beach hahahaha dikke kuzzzjezzz xxx

  • 29 Juli 2010 - 08:44

    Sandra:

    Gefeliciteerd!!!!!!!!!
    Ik heb je buitenlandse nummer niet meer dus ik doe het even zo;)
    Als ik zo die verhalen hoor willen jullie nog helemaal nie weg! Ben heel benieuwd naar alle verhalen en fotos!!!!!!
    nou laat je maar lekker verwennen door Nathan en wil die jurk weleens zien:P
    Nou dikke kus mij(K)

  • 29 Juli 2010 - 09:23

    Cindy:

    GEFELICITEERD!!

    lekker hoor zo'n verwen dag, jullie genieten nog lekker,mooi!
    nou zie je snel weer en lekker genieten van je daggie en de rest van de vakantie!
    kuss

  • 29 Juli 2010 - 14:15

    Saskia:

    hallo,

    hieper de piep hoera!
    een mooier verjaardagscadeau kan je niet wensen van je vriendje.
    en nu lekker gaan genieten! ben benieuwd naar de jurk. en hopen dat de bungalow met uitzicht op zee gaat lukken.

    Dikke kus van ons.

  • 29 Juli 2010 - 16:10

    Leon:

    gefeliciteerd mar leuke verslagen trouwens, geniet van je vakantie nog en heel veel plezier nog met zijn 2e groetjes leon

  • 29 Juli 2010 - 17:07

    Paulajaapdouweroos:

    Een dikke verjaardagszoen van ons!!

    van harte gefeliciteerd!!

  • 29 Juli 2010 - 21:18

    Ans En Bert.:

    Hoi jarige job,

    Van harte proficiat met je verjaardag. Ook Nathan. We genieten van jullie verhalen. Nog heel veel plezier.

  • 30 Juli 2010 - 21:13

    Bas Thera En Pien:

    Hoi Marjolein en Nathan,
    Als eerst hieper de pieper de piep hoera!!! PROFICIAT!!!!
    Wat zullen jullie genieten, een beetje jaloers zijn wij wel.

    Geniet nog even van het prachtige land.

    Groetjes van ons 3-en

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 22313

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Sri Lanka

25 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

3 weken Costa Rica

23 Juli 2013 - 16 Augustus 2013

3,5 week Bali & Lombok

29 Juli 1988 - 16 Augustus 2010

Landen waar ik ben geweest

11 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

4 weken Thailand

05 Juli 2008 - 23 Augustus 2008

Zuid-Afrika

Landen bezocht: