Weer thuis! - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Marjolein en Nathan

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

10 Augustus 2010 | Nederland, Limmen

Hoi allemaal!

Wij zijn weer thuis!

Zondag middag vanuit Koh Samui richting Bangkok gevlogen. Daar hadden we nog 4uurtjes om rond te lopen en ons te verbazen over hoeveel mensen tax free shoppen! Om half 11 mochten we boarden, maar om 11uur ging de gate pas open. Eenmaal in de gate werd ons verteld dat we vertraging hadden, vanwegen technische problemen. Een half uur later kwam de gezagsvoerder en die kwam ons even uit leggen wat er precies mankeerde. Dat hoefde ik nou net NIET te weten. Er was een flap stuk die werd gebruikt tijdens het opstijgen en landen en die moest even gesmeerd worden... je kon het vergelijken alsof je even je fietsketting smeerde...hmmm jaja! Nou uiteindelijk hadden we een uur vertraging, maar daarna ging alles prima! Nathan en ik hadden slaappilletjes gekocht in een apotheek in Thailand. Ik zal je zeggen, ze werkte perfect! Van de 10 vlieguren heb ik er twee en een half bewust meegemaakt. Hoe lekker is dat.

We werden opgehaald door de vader en broer van Nathan en toen begon er voor ons een lange dag.

Nathan had een goede manier om de 5uur die onze dag langer duurde, NOG langer te laten duren...KERMIS HOORN!
Gezellig...uiteindelijk lagen we pas om half 4 in bed (half 9 's ochtends in Thailand, even voor de statistieken)!
Nouja...ik zeg altijd dat je mij kunt wakker maken voor kermis, dus het moest maar;-)

Nou allemaal!
Ik hoop dat jullie (zoals mam altijd zegt) als een klein vliegje met ons mee hebben kunnen reizen.
Onze 4 weken vakantie zijn over, nog 2 weken en dan staat het volgende avontuur op ons te wachten...
HBO-opleiding fysiotherapie of ALO.

Bedankt voor jullie berichtjes en tot snel!

Een dikke kus van ons!

• 10 Augustus 2010 - 14:08

Saskia:

Hallo,

Jammer,jammer,jammer dat jullie vakantie er weer op zit. jullie hebben volgens mij erg genoten van alles.En iets waar jullie heerlijk op terug kunnen kijken.
    En ja, sommige informatie wil je inderdaad niet te horen krijgen. (haha)
    En ja jullie zijn tenslotte niet te beroerd om een feesie over te slaan. Dus dit feesie ook niet. Maar wel weer fijn dat jullie weer thuis zijn.

Groetjes van Saskia en Dennis

• 12 Augustus 2010 - 19:13