Foto's - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marjolein - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marjolein - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Marjolein en Nathan

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

05 Augustus 2010 | Thailand, Ko Samui

Hoi mensen!

We hadden na ons vorige verslag even een kleine tegenvaller. Ons foto-kaartje is stuk. Hoogstwaarschijnlijk krijgen we de foto's gewoon weer tevoorschijn als we in Nederland zijn. In de tussentijd een nieuw kaartje gekocht, dus kunnen we een paar foto's van heerlijk helder...water laten zien;-)

Gister weer een boottocht gedaan en deze beviel me een stuk beter. Het water is hier rustiger en we hadden een speedboot, dus het ging een stuk sneller. De trip was ook minder toeristisch, wat te zien is op 1 van de foto's (als je maar snel genoeg van de boot af gaat heb je vanzelf een leeg strand voor jezelf;-))

Zondag avond om half 6 vliegen we vanuit hier naar Bangkok en om half 12 's avonds laten we Thailand achter ons, om 's morgen om kw.voor 6 op schiphol te landen.

Wij gaan nog even heerlijk geniet van ons strand en we spreken jullie in Nederland.

Een dikke Thaise knuffel van ons!

P.S. Het is op dit moment TE heet om buiten te zitten, vandaar dat we maar voor de computer hebben gekozen:-P

• 05 Augustus 2010 - 10:50

Saskia:

Hallo zus en zwager.

Weer een leuk stukkie op de site, en ja balen van de foto's maar Nathan is handig met de compter dus wie weet!

Nou nogmaals een goede terugreis en een dikke knuffel en tot spreeks.

Saskia en Dennis

• 05 Augustus 2010 - 17:06

2nd Mum:

hahaha
    ik dacht idd dat er zou komen te staan:heerlijk helder..Heineken!
    geniet nog ff!
    xxxxxx

• 07 Augustus 2010 - 18:23

Nico En Cecilia:

Hoi Marjolein en Nathan,

De foto's zijn weer mooi. Ziet er allemaal relaxed uit, maar wat wil je in zo'n paradijselijke omgeving. Jammer voor jullie dat het er weer op zit. Wij wensen jullie een heel goeie terugvlucht en behouden thuiskomst.

Liefs, Nico en Cecilia