Romantiek, Watervallen en Chillen - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marjolein - WaarBenJij.nu Romantiek, Watervallen en Chillen - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marjolein - WaarBenJij.nu

Romantiek, Watervallen en Chillen

Door: Marjolein en Nathan

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

01 Augustus 2010 | Thailand, Ko Samui

HoiHoi!

Hier weer een kort berichtje van ons. Mijn verjaardag heb ik hier goed gevierd! Bedankt voor al jullie smsjes en berichtjes op de site!

De thaise massage was heerlijk, maar wel apart. Niet zoals wij het bij sportmassage hebben geleerd:-P
Eerst lag je heerlijk ontspannen te genieten en het volgende moment drukte / klapte ze keihard op je spieren! Na de massage kreeg ik nog een manicure&pedicure. 2 dames zaten rustig mijn nagels te bewerken, terwijl ik heerlijk onderuitgezakt in een stoel lag. Na dit alles gingen we terug naar de hotel kamer en daar lag een bloemstuk van rozen, die Nathan voor mij had geregeld. Hoe romantisch!:-D

De volgende dag zijn we uit Chaweng vertrokken en richtig Lamai gegaan. Daar zitten we nu de laatste 9 dagen van onze trip in een bungalow, met op 20meter de helder blauwe zee voor onze voetjes. 's avonds kunnen we bij het restaurantje aan een tafeltje zitten en genieten van de geluiden...golven, vogeltjes (hier en daar een irritante mug) en verder helemaal niks!

Vandaag hebben we onze eerste trip gemaakt op de scooter. We zijn naar 3 verschillende watervallen geweest. De eerste waterval viel een beetje tegen, maar de tocht er naartoe was wel weer leuk. We liepen richting de waterval over keien, lang lianen en dwars door de jungle! Daar zijn we ook een ENORM GROTE spin tegen gekomen! JAK! Gelukkig hing ie hoog in z'n web aan de rotsen.

De 2e en 3e watervallen waren hoger en spectaculerder, maar toeristischer. We gingen er met een safari-jeep naar toe. De waterval was erg mooi en hoog en Nathan kon even lekker klimmen en klauteren, waar hij al de hele vakantie zo naar uitkeek.

Na de watervallen zijn we richting Beach Republic gegaan. Je kunt het een beetje vergelijken met Bloomingdale in Nederland. Een luxe tent, waar ineens alle rijke stinkerds te vinden zijn. Uiteraard mengen wij ons daar graag in hahaha. Evengoed hebben we heerlijk liggen genieten van een cocktail en een lekkere lunch. Dit alles voor de prijs van een 3daags normaal thais diner, maar.... je moet er iets voor over hebben;-)

De komende week blijven we dus hier zitten en willen we nog 2 dagtripjes richting Ko Phangan en Koh Tao boeken. Hopelijk minder toeristisch en golverig, dan de vorige;-)

Mochten jullie je afvragen hoe mijn jurk is geworden..? MOOI! Maar die zien jullie wel als ik thuis ben:-D

Dikke kus van ons!