Ready for Adventure! - Reisverslag uit Driefontein, Zuid-Afrika van Marjolein - WaarBenJij.nu Ready for Adventure! - Reisverslag uit Driefontein, Zuid-Afrika van Marjolein - WaarBenJij.nu

Ready for Adventure!

Door: Marjolein Winder

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

04 Juli 2008 | Zuid-Afrika, Driefontein

Lieve allemaal,

Zittend op de bank met de laptop op me schoot en een biertje voor me op de tafel kijk ik naar mijn tas. Helemaal ingepakt en op slot (je weet natuurlijk maar nooit) Klaar voor het avontuur!
Wel spannend allemaal hoor. Net nog Sacha aan de telefoon gehad en ja: we hebben er zin an!

Morgenochtend met pap en mam richting Schiphol. Door de douane en daar stappen Sas en ik het grote avontuur in.

Mensen! Ga je op vakantie?! Heel veel plezier! Blijf je thuis...ook heel veel plezier. Mijn volgende bericht komt vanuit
Driefontein in Mpumalanga - Zuid-afrika...

Adios Amigos!!!

Liefs Marjolein

P.S. Ik krijg een Zuid-Afrikaans telefoonnummer, dus bespaar je je sms/beltegoed... Ik lees het pas weer als ik thuis kom. Wil je mij iets vertellen? Stuur een berichtje of mail OF call my mum for my number!

  • 05 Juli 2008 - 00:25

    Michael Gallego:

    Marjolein,
    zo kom nu net thuis van nachtvissen jaja 3 zeebaarzen gevangen:D
    wil je een hele fijne reis wensen en doe voorzichtig we spreken elkaar

    groeten Mike ciao

  • 05 Juli 2008 - 08:16

    Arjen:

    Tja, de reis is begonnen. Als je dit leest zit je na een lange vlucht al in Mpumalanga. Ken het niet maar klink erg warm.
    Hou je haaks en veel plezier.

    Ar en Son

  • 05 Juli 2008 - 08:46

    Saskia En Dennis:

    hoi zussie
    als je dit leest zit je waarschijnlijk al in
    mpumalanga.
    4 juli elkaar al gesproken maar nu nog een keertje. wij wensen je heel veel succes en (plezier) daar in dat vere land.

    Dikke kus van ons vanaf het achtkant!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 22356

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Sri Lanka

25 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

3 weken Costa Rica

23 Juli 2013 - 16 Augustus 2013

3,5 week Bali & Lombok

29 Juli 1988 - 16 Augustus 2010

Landen waar ik ben geweest

11 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

4 weken Thailand

05 Juli 2008 - 23 Augustus 2008

Zuid-Afrika

Landen bezocht: