Wij gaan 4 weken naar Thailand!! - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu Wij gaan 4 weken naar Thailand!! - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu

Wij gaan 4 weken naar Thailand!!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

10 Juli 2010 | Nederland, Limmen

Hallo allemaal!

Wij vertrekken zondag naar het Thailand om daar 4 weken te genieten van warmte, (regen), cultuur, lekker (pittig)eten en mooie stranden.

Het is de bedoeling dat we op sommige plaatsen jullie weer even kort op de hoogte houden van onze avonturen.

We vliegen zondag om 20.45uur naar Thailand..JA IK WEET HET! Wie kiest het uit... Maar we zullen duimen voor oranje in het vliegtuig en ik zal een subtiel oranje lintje in mijn haar doen goed? (Iemand trouwens nog een goed idee om een vliegtuig te laten vertragen? Alle ideeën zijn welkom.)

De volgende dag komen we dan rond 12uur (plaatselijke tijd) aan op Bangkok (het is daar 5uur later). Hier blijven we en vliegen 's avonds om 6uur door naar het noorden, Chiang Mai. Vanuit daar hebben we 3 weken om naar het zuiden te reizen en van alles te zien. De laatste week zullen we heerlijk op het strand even echt vakantie vieren.

Fijne zomer allemaal en tot het volgende bericht!

Groetjes,
Nathan en Marjolein

• 10 Juli 2010 - 11:41

Paula:

Lieve Nathan en Marjolein,
    Nogmaals heel veel plezier gewenst. Wij gaan jullie verslag volgen.
    Groetjes, P,J,D &R

• 10 Juli 2010 - 13:04

Piet En Wil Dekker:

Marjolein en Nathan,een hele fijne vakantie toegewenst ,in het land van de glimlach. Wij weten hoe mooi het daar is,veel plezier.Groetjes van ons.

• 10 Juli 2010 - 19:36

Thera:

Hallo Nathan en Marjolein, wat heerlijk zo'n reis!!! Heel veel plezier en geniet ervan maar dat zal zeker lukken. Ik (wij) gaan jullie zeker volgen en een klein beetje (veel) meegenieten.
    Fijne reis en alle goeds, Bas, Pien en Thera***

• 10 Juli 2010 - 21:41

Woody:

Whihaaaa, geniet ervan lieverds!

• 11 Juli 2010 - 09:00

Petra Zwart:

Hey Nathan en Marjolein,
    Heel veel plezier in Siam.
    Ik ga jullie zeker volgen via deze website. Lekker van genieten!
    Gr P