We zijn er...! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marjolein - WaarBenJij.nu We zijn er...! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marjolein - WaarBenJij.nu

We zijn er...!

Door: Marjolein en Nathan

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

13 Juli 2010 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal!

Helaas! We hebben het niet gehaald. We zijn in het vliegtuig op de hoogte gehouden door de piloot (die ons doodleuk vertelde dat hij Jack van Gelder in de cockpit aan had staan) van de ontwikkelingen tijdens de wedstrijd. Het enige wat wij konden doen, was de tijd bijhouden en wachten tot de piloot weer iets ging zeggen.
Vanaf 11uur konden wij dus rustig in het vliegtuig zitten. Een lekker vliegtuig overigens. Schermpje in de stoel voor je en genoeg eten en drinken. Toen ik zei dat ik graag thee wilde, omdat ik last van mij keel had, werd er zelfs mintthee en honing uit de BusinessClass gehaald.

Om 12.08 plaatselijke tijd landen wij in Bangkok (dat is 7.08 in Nederland) Bangkok heeft een groot vliegveld, maar is niet chaotisch of zoiets. We konden rustig en snel onze tassen van de band halen en daarna weer inchecken voor de volgende vlucht die gepland stond om 17.05 richting Chiang Mai.
Deze vlucht vond ik iets minder, want omdat we laag vlogen hadden we iets wat last van turbelentie. Gelukkig had ik mijn vriend naast me, die even mijn hand vasthield;-)

Om 18.00uur landen we in Chiang Mai waar we de taxi hebben genomen naar de binnenstad. Voor 120Baht (+/- 3euro) werden we voor ons hotel afgezet. Wel even wennen zo in die taxi. Het stuur zat rechts en ze lijken hier aan verkeersregels schijt te hebben. Toch nog goed aangekomen.

Na een lekkere duik in het zwembad en even in de straatjes te hebben gegeten gingen we lekker slapen... Nathan ja, maar ik niet! Ik werd om half 2 wakker en lag tot 4uur te woelen en te draaien in de hitte. Veel vreemde geluidjes, lichten die aan en uit springen en toen ik eenmaal in slaap was gevallen begonnen ze met bouwen rondom het hotel.Lekker! Met een jetlag.

De volgende morgen dus gelijk naar een ander hostel/hotel opzoek gegaan en daar gaan we nu vanacht slapen.

We zitten nu lekker aan een heerlijke frisse smoothie en kijken uit over een drukke straat met veel auto's, taxi's, tuktuk, scooters en andere illegalen vervoersmiddelen;-) Je kunt je het beeld wel voorstellen. De verschillende geuren echter niet. Soms is het heerlijk, maar meestal!!! JAK!

Nou lieve mensen. Wij gaan ons installeren in Sri Pat Guesthouse.
Het programma moet nog uitgezocht, maar omdat ik nog niet helemaal lekker ben, doen we nog even rustig aan.

Heel veel liefs van ons
en de groetjes uit Chiang Mai!

  • 13 Juli 2010 - 10:57

    Paula:

    Veel plezier!!!!!

  • 13 Juli 2010 - 11:23

    Ria En John:

    Hoi moppie's

    Heb ik je toch nog aangestoken Marjolein.
    Nou snel opknappen en lekker genieten.
    Wij reizen met jullie mee.
    Veel liefs dikke knufel van ons.

  • 13 Juli 2010 - 12:04

    Timo:

    Hoezo snel opknappen, je bent toch niet gelijk gestoken door een of andere vreemde mug hè?
    ..oh, beetje jetlacherig!
    het is trouwens 'gaan' backpacken lieverds ;) (in de page title)

    heel veel plezier, liefs van ons alle vijf.
    benieuwd wat jullie van het eten gaan vinden :P

  • 13 Juli 2010 - 15:21

    Klaas & Bas:

    Hee Kanjers!!

    Geniet er lekker van en vooral van elkaar!!

    Dikke kus

  • 13 Juli 2010 - 20:06

    Sandra:

    Dag lieverds,
    Ben heel blij dat jullie goed aangekomen zijn en dat jullie de spanning van de wedstrijd bespaard is gebleven..Pff... Ga heerlijk genieten daar en hou ons vooral op de hoogte!!
    Veel liefs

  • 14 Juli 2010 - 08:30

    Bert En Ans:

    Geweldig dat jullie daar zijn. Verstandig om eerst even tijd te nemen voor je gezondheid Marjolein. Bert las ju7llie bericht en beaamde meteen dat de smoothies daar zo verrukelijk zijn. Geniet lekker van jullie Aziatische avontuur.

    Ans en groetjes van Bert

  • 14 Juli 2010 - 20:27

    Mieke :

    wat te gek om zo dichtbij jullie te zijn!!!raar hoor!
    Die moeder van jou:we reizen met jullie mee....haha....dat zou ze wel willen, ik ook, maar volgens mij hebben jullie genoeg aan elkaar!!!
    Geniet maar lekker, ik hoop dat je snel weer opknapt Mar en dat jullie hele mooie en geweldige indrukken opdoen!
    He zag ik Nathan de Bangkok post lezen....?!goedzo, dan weet je tenminste wat daar aan de hand is.
    Wat een leuke foto's trouwens, vooral die met die flippers!
    hele dikke kus en knuffels voor jullie allebei van ons mmmm.

  • 16 Juli 2010 - 12:12

    Amanda:

    Marrrrrrloleinisssssss... je smsie was ook zo hylarisch woehihihi... laten we afspreken als je terug bent gaan samen sushi doen!!!! klinkt superrr allemaal... like it love ittt!!! dikke kuzzz en keep us posted!!! kuzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 22347

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Sri Lanka

25 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

3 weken Costa Rica

23 Juli 2013 - 16 Augustus 2013

3,5 week Bali & Lombok

29 Juli 1988 - 16 Augustus 2010

Landen waar ik ben geweest

11 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

4 weken Thailand

05 Juli 2008 - 23 Augustus 2008

Zuid-Afrika

Landen bezocht: